返回列表 回復 發帖

Nike Air Max Suomi yhak1dl5

Nike Air Max Suomi yhak1dl5

Was a time when Guyana had its own flag carriers. Dem boys remember that people did not have to rely on BeeWee and Delta and North American Airlines and things like that. Was Guy America and Guyana Airways and things like that.But de people who use to run dem planes had to get rid of dem. De Americans decide that dem gun fine any plane that land in New York or Miami wid drugs and was like Guyana mekking drugs.Dem boys seh that people use to put drugs pun dem plane like traders carrying greens to Barbados. Two big fine and dem boys seh that dem plane lef pun de ground.Well de other day dem boys find out that some people lead a delegation to Clement and ask he to push a Bill in Parliament to mek it illegal fuh anybody to discriminate against drug dealers.Rohee think was a good idea and he call Bharrat pun de phone. Dem boys seh that dem hear Bharrat hollering. Then dem see Clement entering State House. Soon after dem hear Clement saying, “Sorry Sir.” Then dem hear two slap.Is when dem listen close dem hear how de Americans doing wha de government doing in Guyana—listening to cell phone conversations.Well since then,Brad Kaaya Jersey, all dem government Ministers talking in code. De Cabinet design a code. “Hello” three times mean “I got a sweet woman.”“I looking fuh me shoes” mean that that somebody looking fuh a man.“I got a coconut” mean I meeting wid Bharrat.Dem boys planning dem own code.Talk half. Lef half.
返回列表 回復 發帖